# Er varen på lager?

De fleste af vores varer er ikke på vores eget lager. De bliver bestilt fra eksterne leverandører samme dag eller næstkommende hverdag efter du har bestilt.

Lagervarer, der findes på vores eget lager, er mærket med "På lager".

Varer, der ikke er på lager, vil have anført et forsendelsestidsrum i feltet "Forventes klar til forsendelse dd.-dd.mm.", f.eks. "Forventes klar til forsendelse 4.-8. dec". Disse varer skal hentes hjem fra en leverandør, og man skal derfor påregne den oplyste forventede leveringstid inden vi kan sende din ordre til dig.

Vi har ikke nogen mulighed at bestille varer, der ikke er listet på vores hjemmeside, da ingen af vores leverandører har meldt titlen som tilgængelig. Lige så snart varen bliver tilgængelig hos dem, vil titlen automatisk kunne bestilles på vores hjemmeside.

# Hvornår sendes min bestilling?

Du kan altid finde information om forventet forsendelsesdato på alle varer, ved at klikke på produktbilledet eller titlen f.eks. i dit søgeresultat. Forsendelsestiderne opdateres dagligt, baseret på den aktuelle leveringstid fra den valgte leverandør. I nogle tilfælde kan en vare modtages på vores lager tidligere eller senere end forventet.

Er din vare på lager, vil din ordre, hvis du bestiller inden kl. 13, typisk blive afsendt samme dag, som du har bestilt, med mindre bestillingen indeholder varer, der ikke er på lager. I travle perioder kan der forekomme længere ekspeditionstid på lagervarer (fx i juleperioden). Har du valgt at afhente varen på vores adresse, så vil du oftest kunne hente varen i vores åbningstid samme dag. Bestiller du efter kl. 13 sender vi din ordre næstkommende hverdag. Indeholder din ordre bestillingsvarer, vil hele din ordre blive sendt sammen lige så snart den sidste vare er ankommet til vores lager.

Du kan altid se den aktuelle ordrestatus i din ordreoversigt på din kundekonto.

# Hvornår leveres min ordre til min adresse?

Ud over den forventede forsendelsestid for hver vare, der er angivet i produktbeskrivelsen, skal du beregne den transittid, som dit valgte fragtfirma skal bruge for at levere din ordre til din adresse.


Anslået transittid (standardlevering):

Indenfor Danmark:. 1 arbejdsdag

Færørerne og lande indenfor EU: ca. 3-6 arbejdsdage

Grønland og lande udenfor EU: ca. 6-15 arbejdsdage (ekskl. tid for evtl. toldbehandling)


Bemærk venligst, at der kan forekomme forsinkelser hos fragtselskabet. Du kan til enhver tid spore din ordre ved hjælp af det sporingslink, der er angivet i leveringsbekræftelsen.

Ved levering til en pakkeshop kan der opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop end den valgte pga. pladsproblemer.

I tilfælde af problemer med leveringen, f.eks. hvis din ordre ikke ankommer og ser ud til at være blevet tabt undervejs, bedes du kontakte vores kundeservice.

# Hvornår afsendes varerne, når der er flere titler i samme bestilling?

Alle varer i din ordre sendes altid samlet i én forsendelse, efter den sidste vare er modtaget på vores lager.

I de tilfælde hvor den oplyste forventede leveringstid for en eller flere varer overskrides, vil du pr. mail automatisk modtage et tilbud om dellevering af evt. klarvarer 2 døgn efter at 2/3 (eller 1 ud af 2) af varerne er meldt klar. Fragtomkostninger vil blive fordelt på de 2 leveringer, således at det ikke koster dig ekstra. (Dette gælder i øjeblikket kun leveringsadresser i Danmark, Sverige og Tyskland).

Bemærk at hvis du benytter MasterCard, VISA Electron, Diners Club el. lign., vil der ved gennemførelsen af en dellevering blive reserveret yderligere et eller flere beløb på din konto oven i den oprindelige reservation. Dette sker som følge af brugerbetingelserne for internationale kreditkort og er derfor, desværre, ikke noget, som iMusic har mulighed for at forhindre. Vi gør dog opmærksom på, at du uanset hvad selvfølgelig ikke vil komme til at betale mere end det samlede ordretotal. Vi har desværre ikke mulighed for at få banken til at frigive disse ekstra reservationer, som vil stå reserveret på din konto i 30 dage.

# Kan jeg se status her og nu på min bestilling?

Ja, du kan altid logge ind på din kundekonto og tjekke status for din ordre. Klik på "Min konto" og find din ordre under "Mine ordrer" for at få yderligere oplysninger.

# Jeg kan se i status på min bestilling, at den ikke er betalt. Hvorfor?

Vi trækker ikke betalingen for din ordre, før din ordre er afsendt fra vores lager. Det betyder, at din ordre vil blive vist som ikke betalt, indtil din ordre er pakket og klar til afsendelse.

Hvis din betaling af forskellige årsager ikke kan opkræves ved afsendelse, tilbageholder vi din pakke og sender dig et nyt link til betaling. Så snart din betaling er registreret, vil din pakke blive sendt. Hvis din betaling ikke er modtaget efter 10 dage fra pakningen, sender vi en rykker for betaling indenfor 3 dage. Er din betaling ikke modtaget efter i alt 13 dage, vil vi betragte dette som et ønske fra dig om at annullere din ordre. Du er naturligvis velkommen til at genbestille.

# Hvilke forsendelsesmuligheder tilbyder I, og til hvilken pris?

Leveringsomkostningerne er ikke inkluderet i produktprisen og beregnes i forhold til mængden af varer, pakkestørrelse, vægt, dit valg af fragtfirma og selvfølgelig destinationslandet. De mulige forsendelsesmetoder for din ordre og de nøjagtige forsendelsesomkostninger angives i trin 2 ved kassen, inden du gennemfører din ordre.

Ved forsendelse til Danmark kan du vælge mellem følgende muligheder:


Afhentning i vores butik i Risskov: Gratis (4 kr. for pose).

Budbee Box: (levering til pakkeboks): fra 29 kr.

DAOShop: (levering til pakkeshop): fra 35 kr.

PostNord Collect: (levering til pakkeshop): fra 35 kr.

GLS Pakkeshop: fra 39 kr.

Budbee Home: (hjemmelevering): fra 59 kr.

DAOHome: (hjemmelevering): fra 35 kr.

PostNord Home: (hjemmelevering): fra 49 kr.

GLS Home Delivery: fra 65 kr.

PostNord Erhverv: (kun levering til erhvervsadresser): fra 49 kr.

GLS Erhverv: (kun levering til erhvervsadresser): fra 49 kr.


Der er dag til dag levering til danske adresser til alle forsendelsesmuligheder fra det tidspunkt, ordren er sendt fra vores lager.

Til Grønland, Færøerne og andre lande kan der tilkøbes Ekspress levering med UPS eller DHL. Priserne hertil bliver vist under checkout, når de er valgbare.

Afhentning i butik

Du er velkommen til at afhente din ordre i vores butik på Sindalsvej 36 i Risskov inden for butikkens åbningstid. Vi kan desværre ikke tilbyde at lægge din ordre ud når butikken er lukket. Lige så snart din ordre er pakket og ligger klar til afhentning, vil du få en mail og SMS herom. Afhentning i vores butik er gratis, med mindre du vælger at købe en pose til 4 kr.

Gratis fragt fra 699 kr (kun indenfor Danmark)

For ordrer med en vareværdi på 699 DKK eller derover betaler vi omkostningerne for levering til en DAO eller GLS pakkeshop. Alle andre forsendelsesmetoder er stadig tilgængelige mod betaling.

Forsendelser til udlandet

iMusic sender til hele verden. Oplysninger om forsendelsesmetoder og forsendelsespriser til andre lande finder du gennem at indtaste den pågældende leveringsadresse samt leveringsland i check-out, trin 2.

# Kan jeg spore min forsendelse?

Du vil modtage et Track & Trace-link fra iMusic i forsendelsesbekræftelsen, så du kan følge din ordre på vej til dig.

Hvis du har problemer med leveringen, f.eks. hvis din ordre ikke ankommer og ser ud til at være gået tabt undervejs, bedes du kontakte vores kundeservice.

# Hvordan kan jeg betale min ordre og hvornår trækker I beløbet?

Vi tilbyder de følgende betalingsmetoder:

  • ▪ Dankort
  • ▪ Kreditkort (Mastercard, Visa Card, American Express, DinersClub)
  • ▪ Mobilepay
  • ▪ Klarna
  • ▪ ApplePay
  • ▪ Google Pay
  • ▪ Viabill (kun Danmark)


Vær opmærksom på, at selv om du godkender din betaling, når du afgiver din ordre, vil den endelige opkrævning fra iMusic først finde sted ved afsendelse af din ordre. I nogle tilfælde kan du se en transaktion på din konto fra starten, som kun er et udtryk for reservationen af ordrebeløbet.

Da betalingsautorisationer kan udløbe efter ca. en måned (forskelligt for hver betalingsmetode), kan det i nogle tilfælde være nødvendigt, at vi beder dig om at autorisere en ny betaling, inden vi kan sende din ordre. Du vil i disse tilfælde få en mail fra os.

# Hvorfor bliver mit Dan- eller kreditkort afvist?

Hvis din kreditkorttransaktion afvises, kan det skyldes forkert indtastede oplysninger. Kontroller venligst og prøv igen.


Nødvendige oplysninger:

  • ▪ Kortnummer (ikke kontonummer): 16 store cifre på forsiden af dit kort.
  • ▪ Måned og år: F.eks. 10/12 betyder 10. måned år 2012. Ikke 12. måned 2010.
  • ▪ CVC: 3 cifre ofte i øverste højre hjørne af feltet til din underskrift. Du kan også finde en detaljeret forklaring ved at klikke på spørgsmålstegnet ved siden af CVC-feltet.


Manglende eller mislykket 3D-betalingsgodkendelse kan også være årsagen til afvisningen af kreditkort.

Hvis din betaling med kreditkort fortsat afvises, prøv venligst en anden betalingsmetode.

# Kan jeg fortryde / ændre en bestilling, der endnu ikke er afsendt?

Du kan til enhver tid ændre eller annullere en ordre, der endnu ikke er blevet afsendt, uden omkostninger.

Du har mulighed for selv at tilføje varer til en eksisterende ordre, der endnu ikke er ved at blive gjort klar til forsendelse. Læg varen i indkøbskurven og fortsæt til trin 1 under checkout, hvor du kan vælge at føje varer fra indkøbskurven til en eksisterende ordre. Følg derefter anvisningerne på skærmen. Efter gennemført betaling, vil indholdet i din indkøbskurv føjes til den valgte ordre, og vil blive sendt, så snart den sidste vare på denne ordre er modtaget på vores lager.

Ønsker du at fjerne varer fra din ordre eller annullere ordren helt, er du velkommen til at anmode om dette, så længe din ordre ikke ved at blive forberedt til forsendelse endnu.

Du kan gøre dette ved at ringe til os i vores telefonåbningstid eller ved at sende os en e-mail til info@imusic.dk med oplysning om, at du ønsker at annullere/ændre din ordre. Bemærk venligst, at det kan tage lidt længere tid at behandle skriftlige anmodninger. Ring til os, hvis afsendelsestidspunktet er tæt på, for at være sikker på at vi kan nå at ændre i din ordre.

I tilfælde af annullering vil din betalingstilladelse automatisk også blive annulleret. Hvis du vælger at annullere enkelte varer fra din ordre, vil din betaling automatisk blive justeret ved afsendelse. Ved tilføjelser til en ordre sender vi et nyt betalingslink til betaling af det resterende beløb.

Er din ordre allerede afsendt, er du velkommen til at benytte din fortrydelsesret og returnere din ordre til os. Se næste afsnit.

# Kan jeg fortryde et køb, hvor varen/varerne er modtaget? (Fortrydelsesret)

Fristen for at fortryde en ordre er 14 dage fra den dato, hvor du har modtaget varen, eller hvor en tredjepart, som du har udpeget, og som ikke er transportøren, tager det leverede produkt i besiddelse.

For at annullere din ordre skal du give os besked om annulleringen. Det kan du gøre ved at sende en e-mail til info@imusic.dk og oplyse, at du ønsker at annullere købet. Du er også velkommen til at ringe til vores kundeservice på telefon 86 13 73 43.

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at afhente den uden at give besked om, at du fortryder. Du skal sende din besked med angivelse af, at du fortryder dit køb, inden fortrydelsesfristen udløber.


For at fortryde og returnere varer skal du sikre dig, at:

*Varerne blev leveret inden for de sidste 14 dage

*Varens forsegling er ikke blevet brudt (gælder alle musikformater, film og høretelefoner)

*Varen er ikke taget i brug (gælder merchandise, tøj, bøger, vinyl tilbehør, pladespiller)

*Du har informeret iMusic om returneringen på forhånd

*Du sørger for korrekt indpakning, når du returnerer varen til iMusic


Vi forbeholder os ret til at afvise returnering af varer, der ikke opfylder ovenstående betingelser for returneringen.

# Returnering af vare/varer og returomkostninger (Fortrydelsesret)

Ved fortrydelse er du ansvarlig for eventuelle forsendelsesomkostninger for returnering af varer til os. Sørg for, at varerne er godt beskyttet under forsendelsen, da vi ikke refunderer varer, der er blevet beskadiget under returneringen til iMusic.

Send eller indlever venligst returvarer uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købet:


Returpakker skal sendes eller indleveres til:

iMusic A/S

Sindalsvej 36

8240 Risskov


Medsend venligst en kort besked med dit navn og ordrenummer for at sikre en smidig håndtering af din returnering på vores lager.

Varerne skal returneres ubrugte, ubeskadigede og i deres intakte, originale emballage (se afsnit ovenfor). Du skal selv betale returportoen. Returnerede varer, der sendes per efterkrav, uden omdeling eller sendt til en pakkeshop, accepteres ikke. Benyt venligst ikke DAO, da de ikke leverer til erhvervsadresser.

Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmetode, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Du er også velkommen til at bede om at få udstedt et tilgodebevis. Under alle omstændigheder pålægges der ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Fortryder du dit køb ved at nægte modtagelsen af din forsendelse eller ved ikke at afhente forsendelsen fra pakkeshoppen, vil returfragten automatisk blive trukket fra beløbet, der skal tilbagebetales. Husk altid at give os besked om fortrydelsen på mail på forhånd.

# Reklamation - hvis der er noget galt med varen

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl, eller at den leverede vare indholdsmæssigt ikke stemmer overens med den på bestillingstidspunktet oplyste varebeskrivelse - finder købelovens regler anvendelse.

Du skal altid reklamere mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet ved at kontakte os på info@imusic.dk eller tlf. 86 13 73 43. Vi beder dig så detaljeret som muligt og oplyse, hvad problemet er, og at vedhæfte billede- el. evt. kort filmmateriale, så vi kan lave en vurdering af reklamationen på forhånd. Reklamerer du mere end 6 måneder efter modtagelse af varen, skal du kunne bevise, at manglen var til stede, da du modtog varen. De første 6 måneder ligger bevisbyrden dog hos iMusic.

Hvis varen skal returneres til iMusic, sender vi en returslip til dækning af returportoen af den mangelfulde vare. Når varen er kommet retur vil den blive inspiceret på vores lager. Inspektion af returvarer kan tage op til 14 arbejdsdage.

Hvis reklamationen er berettiget, vil iMusic sende en ny vare eller refundere købet. Hvis ordren kun indeholdt den ene vare, som der er lavet reklamation på, tilbagebetaler iMusic også fragten for den pågældende ordre.

Der kan i enkelte tilfælde forekomme, at en vare modtages fra vores leverandør uden folie. Vi godkender ikke manglende folie som reklamationsgrund, hvis varen ellers ingen fejl eller mangler har. iMusic sælger ikke brugte produkter. Manglende forsegling betyder ikke, at et produkt er brugt.

Hvis reklamationen ikke anses som berettiget eller skaden er sket ved brugspåvirkning, så vil alle fragtomkostninger i reklamationssagen blive pålagt kunden. Vælger du alligevel at returnere varen på en anden måde, tilbagebetaler vi det beløb, det ville have kostet os, hvis du havde brugt returlabelen, dog kun hvis reklamationen er berettiget.


Reklamation - særlige retningslinjer for K-pop

K-pop (koreansk pop) er en særlig produktkategori, hvor hvert produkt typisk kommer i flere forskellige versioner, der i udgangspunktet fordeles tilfældigt.

Du er altid velkommen til at angive en foretrukken version i en kommentar til din bestilling (det foregår på Trin 2 under check-out). Det kan dog ikke garanteres at den foretrukne version er tilgængelig. Hvis du bestiller 2 stk. eller mere af det samme album, da angiv i en kommentar til din bestilling, hvis du ikke ønsker, at vi sender identiske versioner. Du vil blive kontaktet, hvis den ønskede version ikke kan leveres.

Har du har modtaget en anden version end ønsket, og ønsker du at returnere den modtagne version, er du fortsat omfattet af den almindelige fortrydelsesret, såfremt du ikke har brudt forseglingen på produktet. Returomkostningerne hæfter du som køber selv for.

Reklamation - særlige retningslinjer for elektronik

Når du køber elektronik får du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, du kan få pengene retur eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete reklamationssag, forudsat at reklamationen er berettiget og ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

I tilfælde af reklamation bedes du kontakte os, inden du sender varen retur, da dette letter reklamationsbehandlingen og kan hjælpe med at udelukke brugerfejl. Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet ved at kontakte os på info@imusic.dk eller tlf. 86 13 73 43. Vi beder dig så detaljeret som muligt at oplyse, hvad problemet er. Husk at oplyse varens serienummer. Skal varen ombyttes eller til reparation, sender iMusic en returslip til dækning af fragtomkostningerne for tilbagelevering af den mangelfulde vare. Ønsker du at returnere varen uden at bruge vores returslip, bedes du fremsende en kvittering, således at vi kan refundere de rimelige fragtomkostninger, efter at reklamationen er godkendt. Husk altid at returnere produktet i forsvarlig og egnet emballage.

Hvis du returnerer et produkt, som efter inspektion ikke viser sig at være behæftet med fejl, men fejlen er forårsaget af brugspåvirkning, er vi nødsaget til at opkræve et undersøgelsesgebyr på 550 kr. plus eventuelle forudbetalte fragtomkostninger.

Der medfølger ofte kun engelske brugervejledninger til produkterne. Hvis der er brug for dansk vejledning i korrekt tilslutning og opsætning af produktet, er du altid velkommen at kontakte os. Det er især ved opsætning af pladespillere vigtigt, at vejledningerne altid følges, for at undgå skader på produktet.

# Kan jeg gemme varerne?

Du kan gemme varer for at bestille dem senere ved enten at parkere din indkøbskurv (kun muligt i nogle tilfælde) eller ved at oprette en ønskeliste. Se de næste to afsnit for yderligere oplysninger.

Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at reservere varer i nogen af disse to muligheder, og at lagerstatus og priser kan ændre sig og blive opdateret i mellemtiden.

# Kan jeg parkere indkøbsvognen?

Alt afhængigt af dine cookie- og browserindstillinger kan din indkøbskurv blive parkeret i mindst 48 timer. Hvis du ønsker at parkere varer længere end det, skal du bruge ønskeseddelfunktionen.

Vi anbefaler dog ikke, at du parkerer din indkøbskurv. Vær opmærksom på, at varer i en parkeret indkøbskurv IKKE er reserveret og kan blive udsolgt i mellemtiden. I sjældne tilfælde kan priserne også justeres, mens en indkøbskurv er parkeret, hvis priserne er blevet opdateret i mellemtiden.

# Findes der ønskesedler?

Ja, du kan nemt oprette en ønskeseddel og tilføje produkter til dine ønskesedler (kræver log in). Når du er logget ind vil du inde på hvert produkt finde en mulighed for at tilføje den pågældende til en ønskeseddel (den grå bjælke under købsknappen). Har du ikke allerede oprettet en ønskeseddel, vil der automatisk blive oprettet en ny ønskeseddel til din konto med dagens dato som ønskesedlens titel.

Ønskersedler kan findes under "Min Konto > Ønskeseddel".

# Kan jeg sende ønskesedler (med varer jeg har fundet) til familie og venner?

Ja. Ønskelister kan nemt sendes til venner og familie. Log ind, klik på "ønskeseddel", og åbn den ønskeliste, du vil sende. Udfyld afsnittet "Send ønskesedlen til en ven".

# Hvorfor er der ofte flere priser på samme titler?

Mange varer findes i lidt forskellige udgaver, f.eks. med forskellige årstal, sporlister eller produktionslande. Da nogle kunder foretrækker at kunne vælge præcis, hvilken version de køber, oplister vi alle disse forskellige versioner, der er tilgængelige fra alle vores mange leverandører. Derfor kan nogle næsten identiske varer have en kortere leveringstid fra én leverandør eller en lavere pris fra en anden leverandør.

# Moms og told for ordre til EU og ikke EU-lande

Danmark og lande indenfor EU

Alle produktpriser er angivet eksklusiv forsendelsesomkostninger og inklusiv moms.

Momssatsen er inkluderet i produktprisen for kunder med en IP-adresse el. leveringsadresse i Danmark. Den inkluderede momssats korrigeres automatisk, hvis modtagerlandet ændres i leveringsadressen under trin 2 ved checkout. For ordrer inden for EU bliver der ikke opkrævet yderligere told eller gebyrer.

Der opkræves ingen yderligere skatter eller afgifter for ordrer inden for EU.


Grønland, Færøerne og andre lande udenfor EU

For ordrer, der sendes til Grønland, Færøerne eller andre lande uden for EU, er alle priser eksklusiv forsendelsesomkostninger, moms, told og eventuelle lokale håndteringsafgifter. Disse påløber ved ankomsten til modtagerlandet og opkræves altid af fragtfirmaet. iMusic har ingen oplysninger om størrelsen af disse beløb, som altid er kundens ansvar.

Nogle lande accepterer postforsendelser af varer af lav værdi uden at opkræve omkostninger/skatter/gebyrer. Kontrollér venligst de juridiske krav i destinationslandet på forhånd for at få mere detaljerede oplysninger og undgå ubehagelige overraskelser.

Moms kan blive genberegnet og priserne justeret, hvis der vælges en anden valuta eller et andet domæne, eller hvis destinationslandet ændres i løbet af bestillingsprocessen.

# Kan jeg ændre/rette oplysningerne på min kundeprofil?

Ja, du kan nemt ændre din adresse, fakturerings- og leveringsadresse og endda dit password, den foretrukne valuta og det foretrukne sprog i mails fra os. Log ind, klik på "Min konto" i øverste højre hjørne, og vælg "Rediger profil" for at foretage ændringerne selv.

# "Forkert password"

Du har måske indtastet tallet 0 som bogstavet 0? Eller bogstavet l som nummer 1?

Prøv igen, og hvis problemet stadig er der, skal du klikke på "Glemt adgangskode?" for at kunne vælge en ny adgangskode.

# Jeg har glemt mit password. Hvad gør jeg?

Gå til login siden, og klik på "Har du glemt din adgangskode?". Følg herefter vejledningen for at få en ny adgangskode.

# Når jeg logger ind får jeg "Ingen bruger med denne emailadresse" selv om jeg er registreret. Hvad skal jeg gøre?

Ved registreringen kan du enten have indtastet en anden e-mailadresse eller stavet forkert i din e-mailadresse. Prøv igen, og hvis problemet fortsætter, send en e-mail til info@imusic.dk med "login problem" som emne. Husk at oplyse dit telefonnummer. Vi vil så kontakte dig hurtigst muligt for at hjælpe dig videre.

# Jeg prøver at logge ind, men sendes altid tilbage til login-siden. Hvad gør jeg?

Enten er dine browserindstillinger forkerte: Tryk på [F5]-knappen og derefter på [enter].

Eller du kan kontrollere, om du allerede er logget ind. Se i øverste højre hjørne ved siden af søgefeltet: Hvis der står "Min konto", er du allerede logget ind.

# Kan jeg selv ændre mit password?

Ja, du kan nemt ændre din adgangskode ved at logge ind, klikke på "Min konto" i øverste højre hjørne og vælge "Rediger profil". Her har du mulighed for at ændre din adgangskode.

# Under Bestilling får jeg fejlen: "Security failure. Data decryprion error."

Sikkerhedsniveauet i vores system kræver en nyere browserversion. Opdater venligst din browser og prøv igen.

# Jeg modtager ikke e-mails fra iMusic.

Den mest almindelige årsag til, at vores e-mails ikke når frem til modtageren, er en forkert stavet e-mailadresse.

Kontroller venligst, at du har indtastet den korrekte e-mailadresse på din konto ved at klikke på "Min konto" i øverste højre hjørne. Hvis du ønsker at ændre din e-mail-adresse, kan du gøre det under "Rediger profil".

Det kan også skyldes et spamfilter hos din mailudbyder, som er indstillet forkert. Tjek din spam-mappe eller andre mapper, som din mailudbyder måtte bruge (kampagner osv.). Prøv at tilføje vores mail (info@imusic.dk) som en kontakt i din adressebog og se, om det hjælper.

En anden almindelig årsag til, at e-mails ikke kommer igennem, er, at din postkasse er fuld. Mailudbydere har en maksimal grænse for, hvor meget en mailboks kan rumme. Hvis postkassen er fuld, kan der ikke modtages e-mails.

# Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Hvis du ikke kunne finde svar på dit spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte os pr. e-mail eller i åbningstiden pr. telefon. Sådan kontakter du iMusics kundeservice.